You are here:  / Reklama kontekstowa / Lojalność marce popłaca! Orange reklamuje stałego klienta na mieście

Lojalność marce popłaca! Orange reklamuje stałego klienta na mieście

post by related

related post

W dobie kryzysu gospodarczego najlepszą reklamą często okazuje się polecenie przez znajomego lub zadowolonego klienta. Niejedna niewielka firma dzięki temu jest w stanie pozyskiwać nowych klientów, a starych zachęcić do ponownego skorzystania.

Orange najwyraźniej postanowił spróbować, jakie skutki przyniesie promowanie lojalności marce i zareklamował jednego ze swoich klientów – Perfekcyjne Przyjęcia.

Plakat znalazłem na przystanku w Łodzi (na Marszałków, gdzie panuje bardzo duży ruch pasażerów). Oprócz adresu internetowego lojalnego klienta, znajduje się też link do akcji promowania swojego biznesu z Orange. Strona pod adresem ulatw-sobie-biznes.pl pokaże ci, jak dzięki ludziom w pomarańczach możesz:

  • Mieć stałą opiekę IT sprzętu komputerowego w firmie;
  • Otrzymać hosting dla strony internetowej i sklepu internetowego;
  • Wykupić dostęp do internetu DSL;
  • Uzyskać dostęp do centrali telefonicznej;
  • Zareklamować się na plakatach outdoorowych i citylightach.

Szczerze to nie spodziewałem się, że Orange prowadzi aż tak szerokie usługi. Zawsze kojarzyłem ich z telefonią komórkową oraz mobilnym internetem, a tu mi serwery hostingowe dają i jeszcze informatyka przyślą. Trochę takie wszystko i nic, ale firmom może to odpowiadać, jeśli dostaną kompleksowe usługi w pakiecie.

Do akcji To jest reklama naszego klienta Orange zostały jeszcze włączone Konsorcjum Polskich Biur Podróży oraz Tico-3000 Odzież Sportowa (mowa oczywiście o łódzkim województwie).

Napisałem do perfekcyjneprzyjecia.pl oraz Tico maila z pytaniem, jak akcja promowania przez Orange lojalności odbiła się na odwiedzalności ich stron internetowych klientów marki oraz czy przełożyło się to na zysk. Gdy będę miał dane, dam znać, jak udała się ta akcja.