You are here:  / Reklama kontekstowa / Litery 3D jako forma reklamy zewnętrznej

Litery 3D jako forma reklamy zewnętrznej

post by related

related post

Reklama wizualna dzisiaj jest najpopularniejszym sposobem na promocję firmy. Gdyby spojrzeć na to od drugiej strony, “co z oczu to z serca”. A o co przedsiębiorcy za pomocą ekspertów od marketingu toczą z innymi zaciętą walkę jak nie o choćby jedną komórkę naszego serca i umysłu?

Producenci liter 3D, też walczą, z obszernym zestawem liter przestrzennych w “magazynku” ofertowym. Jednym z podstawowych materiałów służących “uwypukleniu” marketingowemu przedsiębiorstwa jest styrodur- pochodna stosowanego w budownictwie styropianu. Jego doskonalszą zastępczynią jest plexi. Dzięki swoim przezroczystym właściwościom, wykorzystywana jest jako lico w literach ze styroduru i literach podświetlanych. Redukcja rozmiarów, tak charakterystyczna dla nowoczesnego świata, to następna cecha jaką oferuje następczyni styroduru. Dla niezdecydowanych, pośrednie rozwiązanie stanowią litery z PCV i PCW.

Litery przestrzenne (zwane także 3D) są jedną z najczęściej wykorzystywanych form oznakowania, co sprawia, że obsadzono je w roli narzędzia prezentacji informacji i kreowania wizerunku przedsiębiorstwa.To świetna forma reklamy używana na zewnątrz budynku, jak w pomieszczeniach zamkniętych. Wykorzystuje się ją przede wszystkim do prezentacji nazwy firmy i loga i wszelkich znaków o dowolnych kształtach.

Ale tym co wszystkie dzieci i nie tylko, cenią najbardziej, są litery podświetlane świecące frontem, świecące przodem z aurą, litery neonowe oraz litery LED. Te ostatnie zgodnie z ekonomicznymi i ekologicznymi wskaźnikami eksploatacji, zaliczają się do najnowszej technologii na rynku liter 3D. Być może, inspiracją dla twórców, było wspomnienie bożonarodzeniowych światełek, tak zmyślnie rozbudzających zachłanność oraz zachęcających do rozrzutności w okresie końca każdego roku.

Najlepszym miejscem do zapoznania się z ofertą tego modelu oraz jej niewiarygodnym wpływem na zmysły bezbronnego, ewentualnego konsumenta, jest Las Vegas. Tu nawet niewierzący w magię “podświetlanego marketingu” przedsiębiorca utraci swoją gorliwą zapalczywość w niewierze. Aby mojej opowieści o literach 3D stało się zadość, muszę dodać na koniec o literach chromowanych, doskonale spełniających swoją funkcję marketingową na samochodzie. Wypromowanie adresu mailowego, strony internetowej czy nazwy firmy w powyższy sposób jest doskonałą kropką nad “i” w całym szeregu zabiegów marketingowych przedsiębiorstwa.