You are here:  / Marketing w sieci / Tradycyjne nośniki reklamowe a nowoczesne reklamy

Tradycyjne nośniki reklamowe a nowoczesne reklamy

post by related

related post

Współczesny świat reklamy jest o wiele bardziej skomplikowany niż było to 10-15 lat temu. Dawniej aby potencjalni klienci dowiedzieli się o jakimś produkcie wystarczyła prosta reklama w telewizji aby nasz produkt sprzedawał się jak świeże bułeczki. Dziś, reklamy w telewizji nie robią już na ludziach takiego wrażenia, wręcz przeciwnie – często jesteśmy zniesmaczeni widząc po raz kolejny podobną reklamę proszku do prania czy płynu do mycia naczyń.

Sama telewizja straciła na znaczeniu w sensie marketingowym. Chcąc dotrzeć do grupy ludzi młodych, dynamicznych i przedsiębiorczych musimy zainwestować w nowoczesne reklamy w internecie, na portalach społecznościowych czy w kampanie mailingowe. Tego typu reklamy, często w formie gier lub konkursów mają zdecydowanie lepszy zasięg oraz są lepiej przyswajane przez odbiorców niż nachalne bombardowanie reklamami z telewizora, które nas wcale nie interesują.

Przy całej tej nowoczesności, nie należy jednak zapominać o tych tradycyjnych nośnikach reklamowych, które mimo swoich lat wykazują nadal zaskakująco wysoką skuteczność a ich koszt i realizacja zasadniczo różni się od nowoczesnej reklamy, na korzyść reklamy tradycyjnych oczywiście.

Tradycyjne nośniki reklamowe a nowoczesne reklamy
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)