You are here:  / Marketing wielopoziomowy / SEO copywriting- najczęściej popełniane błędy

SEO copywriting- najczęściej popełniane błędy

post by related

related post

Jak stać się efektywnym SEO copywriterem? Co świadczy o poprawności tekstu pisanego pod kątem SEO? Nie wystarczy tekst poprawny językowo czy interpunkcyjne. Trzeba znać podstawowe zasady i problemy pojawiające się w trakcie pisania materiałów marketingowych, dzięki którym poprawia się pozycja firmy w rankingu wyszukiwarki.

Do najczęściej występujących błędów należą:

  • brak odpowiedniej optymalizacji tekstu (brak słów kluczowych lub przesycenie nimi),
  • brak ciekawej dla czytelnika treści (tekst nie może być zbitką słów kluczowych),
  • kopiowanie treści innych artykułów,
  • nieprawidłowe określenie i zdefiniowanie słów i fraz kluczowych,
  • przesycenie strony słowami kluczowymi,
  • niewykorzystanie w tekstach synonimów, wyrazów bliskoznacznych czy wyrażeń frazeologicznych związanych ze słowami kluczowymi,
  • nieprawidłowe konstruowanie tekstów (słowa kluczowe powinny znaleźć się w tytule i pierwszym akapicie tekstu),
  • nieprawidłowy dobór linków zewnętrznych i wewnętrznych, które są linkowane,
  • błędy techniczne, związane z optymalizacją witryny np. niepodpisywanie grafiki,
  • niewłaściwa promocja materiałów SEO.

By stać się lepszym specjalistą z dziedziny SEO należy zwrócić uwagę na wymienione problemy i w ramach możliwości eliminować je.

SEO copywriting- najczęściej popełniane błędy
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)