You are here:  / Marketing wielopoziomowy / Rozmiar ma znaczenie

Rozmiar ma znaczenie

post by related

related post

Reklama już od wielu dziesięcioleci jest jedną z najważniejszych dziedzin, które w istotny sposób wpływają na to, czy i jakie produkty zyskują na znaczeniu i trafią w większej ilości do odbiorców.
To, czy tak się stanie zależy nie tylko od wielkości budżetu przeznaczonego na działania reklamowe, ale także od tego, w jakie działania zostanie on skierowany.
Reklama zewnętrzna jest tą dziedziną działalności, która cały czas zyskuje na znaczeniu. Dzieje się tak przede wszystkim z tego powodu iż ludzie stają się coraz bardziej mobilni, poruszają się coraz więcej i tym samym producenci billboardów są niejako zmuszani do tego, aby dostosować swoje działania tak, aby przekaz reklamowy był jak najbardziej czytelny i dostępny dla jak najszerszego grona klientów.
Każdy liczący się producent billboardów prowadzi dokładne statystyki i badania dotyczące tego, co działa najlepiej. I te wszystkie badania w ostatnich latach w sposób niemal jednoznaczny pokazują, iż najbardziej efektywne są billboardy o jak największych rozmiarach ustawione przy drogach o dużym natężeniu ruchu, czyli na przykład autostradach. Obecnie nie jest już niczym niezwykłym reklama o powierzchni ponad stu metrów kwadratowych, co kiedyś było wartością niemal niewyobrażalną. Teraz już nie zaskakuje, choć oczywiście ze względów na koszty, nie jest standardem.

Rozmiar ma znaczenie
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)