You are here:  / Marketing wielopoziomowy / Reklamy wielkoformatowe na billboardach

Reklamy wielkoformatowe na billboardach

post by related

related post

Reklamy wielkoformatowe na dobre wpisały się w miejski krajobraz. Nie ma w Polsce miasta, które nie posiadałoby głównych, ale także pobocznych ulic wypełnionych banerami i plakatami reklamowymi. Dla jednych są one obrzydliwe i szpecą widoki ulic. Wszystko zależy jednak od właściciela reklam. Czy zdecyduje się on na umieszczenie swojej reklamy na budynku czy na słupie ogłoszeniowym? Producent reklamy wybiera takie, które odpowiadają jego zapotrzebowaniu. A te tak naprawdę zależą od jego klienta i firmy, przedsiębiorstwa, imprezy czy produktu, który musi wypromować. Klient płaci i wymaga pozytywnych efektów. Wiele mówi się o tym, że cała odpowiedzialność spadać powinna na właścicieli powierzchni reklamowych. Nie jest to jednak takie proste jak może się wydawać na początku. Oni są tylko pośrednikami dla tych, którzy poszukują miejsc reklamowych. Osoby, które posiadają na swoich posesjach billboardy zarabiają przy tym nawet dość duże pieniądze. Nie są oni także świadomi, jaki mają wpływ na wygląd miast.

Są to zwykłe prywatne osoby, które w taki sposób dorabiają trochę pieniędzy. Dlatego też producent billboardów, właściciele posesji nie powinni być posądzani o niszczenie wizerunków miast. Jest to rola agencji reklamowych i to one w całości ponoszą za to odpowiedzialność w dalszym ciągu płacąc za takie usługi.

Reklamy wielkoformatowe na billboardach
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)