You are here:  / Marketing zróżnicowany / Reklama w środkach masowego przekazu

Reklama w środkach masowego przekazu

post by related

related post

We współczesnych czasach tradycyjne formy reklamy w postaci ulotek, broszur, czy nawet tablic i banerów reklamowych powoli tracą na znaczeniu. Ludzie coraz rzadziej czytają codzienną prasę, nie zwracają uwagi na zawartość ulotek, które każdego dnia znajdują w swoich skrzynkach pocztowych, nie ufają też ofertom przekazywanym im przez telefon. Wciąż jednak, aby marka, produkt, czy usługa stała się popularna musi być rozpoznawalna. W czym więc tkwi potęga współczesnej reklamy?
Obecnie firmy lokują swoje środki finansowe w reklamę za pośrednictwem środków masowego przekazu, ponieważ to przekazy telewizyjne, radiowe oraz internet mają największy zasięg odbiorców. Przecięty człowiek około 4 godziny dziennie poświęca na oglądanie telewizji, radio towarzyszy nam podczas podróży samochodem, a często i w czasie ośmiu godzin pracy, a internet to teraz najcenniejsze źródło informacji i rozrywki. Dlatego też przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z usług agencji reklamowych, czy wybierają dom mediowy, który przygotowuje i przeprowadza profesjonalną kampanię reklamową. Aby bowiem wizerunek marki, czy produktu na stałe zagościł w oczach potencjalnych Klientów sposób jego przedstawienia musi nie tylko oryginalny, ale przede wszystkim ma budzić pozytywne emocje oraz odpowiadać potrzebom i oczekiwaniom odbiorców. Małym formom działającym na rynku lokalnym wystarczy ogłoszenie prasowe, ale już przedsiębiorcy szukający Klientów w całym kraju muszą reklamować się w drodze artykułów sponsorowanych, reklamy internetowej, a nawet kosztownej promocji w telewizji.

Środki masowego przekazu stanowią dla społeczeństwa wiarygodne źródło informacji na temat wydarzeń z kraju i ze świata, a z uwagi na ciągłe i różnorodne sposoby docierania do jednostek

Reklama w środkach masowego przekazu
1 vote, 5.00 avg. rating (96% score)