You are here:  / Marketing zróżnicowany / Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

post by related

related post

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw czyli AdWords Na Start.

Profesjonalna mini kampania reklamowa w wyszukiwarce Google i aż 300 złotych na kliknięcia w reklamy. Koszt reklamy w promocji AdWords Na Start to jedynie 149 złotych brutto. Oszczędzasz ponad 450 złotych! Wypełnij formularz!

Promocja AdWords Na Start to reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw, posiadających stronę WWW lub sklep internetowy, które chcą skutecznie pozyskiwać klientów z wyszukiwarki Google.

Po wysłaniu formularza zamówienie zostanie zweryfikowane. Skontaktujemy się najszybciej jak to możliwe, aby ustalić szczegóły realizacji zlecenia.

Korzyści z AdWords Na Start

  • Więcej osób zainteresowanych Twoja ofertą trafi na Twoją stronę WWW lub sklep internetowy – więcej usług lub towarów sprzedasz!
  • W ramach usługi Twój budżet na „kliknięcia” to 300 zł netto pochodzący z kuponów reklamowych – wartość rynkowa usługi wynosi 615 zł brutto (budżet 300 zł netto + przygotowanie mini kampanii 200 zł netto = 500 zł netto = 615 zł brutto) – oszczędzasz ponad 450 złotych!
  • W tym przypadku możesz oczekiwać (w zależności od branży) szacunkowo od 100 do 400 odwiedzin Twojej strony WWW lub sklepu internetowego. Dotrą do Ciebie internauci zainteresowani dokładnie Twoją ofertą!
  • Otrzymasz fakturę VAT
  • Nie musisz podpisywać umowy na kilka miesięcy!
  • Dzięki AdWords Na Start można poznać w praktycznym działaniu zalety kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Realizacja usługi AdWords Na Start

  • usługa skierowana jest do osób i firm, które nie korzystały dotychczas z tej formy reklamy i nie posiadają konta AdWords.
  • przygotowanie profesjonalnej kampanii reklamowej AdWords Na Start kierowanej na wyszukiwarkę Google
  • dopasowanie słów/fraz kluczowych w 1-10 grupach (w zależności od potrzeb)
  • stworzenie reklam tekstowych (linki sponsorowane) w ramach kampanii
  • przeprowadzenie kampanii reklamowej w modelu CPC (koszt za kliknięcie)
  • raport podsumowujący
  • Szybkie uruchomienie kampanii w 1-3 dni od zaksięgowania wpłaty! (płatność z góry)

Warunki promocji AdWords Na Start

  • zamawiający posiada stronę internetową lub inne miejsce w internecie do którego można podać adres URL, np. http://sem.krakow.pl [2] – możesz więc reklamować stronę WWW, sklep internetowy – ty decydujesz!
  • strona docelowa zamawiającego nie łamie polskiego prawa ani regulaminu Google AdWords https://adwords.google.com/select/tsandcsfinder?hl=pl [3]
  • zamawiający spełnia warunki korzystania z kuponów reklamowych http://www.google.pl/intl/pl/adwords/coupons/terms.html [4]
  • po przeprowadzeniu kampanii, najpóźniej w pierwszym tygodniu kolejnego miesiąca po rozpoczęciu kampanii zamawiający loginy i hasła do stworzonego konta Google AdWords
  • zamawiający upoważni wykonawce do występowania w jego imieniu – koniecznie do założenia konta i przeprowadzenia kampanii
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)