You are here:  / Marketing zróżnicowany / Reklama Telewizyjna

Reklama Telewizyjna

post by related

related post

Reklama telewizyjna jest to nowoczesna forma komunikacji masowej posiadającą największą siłę oddziaływania spośród wszystkich pozostałych typów reklam. Głównym powodem tak silnego oddziaływania reklamy w TV jest między innymi zasięg, w końcu telewizję każdego dnia ogląda miliony ludzi. Drugim powodem jest silny wpływ na społeczeństwo. Chodzi tu między innymi o znaczenie telewizji dla wywierania wpływów, kształtowania opinii oraz na widzów. Siła reklamy to przede wszystkim połączenie obrazu z dźwiękiem, na co składają się ruch, kolory, słowa, gesty, napisy. Reklama telewizyjna na tle pozostałych reklam jest najbardziej wartościową i złożoną reklamą. Tego typu reklamy jednocześnie na wzrok i słuch. Reklama telewizyjna jest więc wykorzystywana do reklamy dóbr codziennych, których producenci kierują reklamę do gospodyń domowy, a także dla zademonstrowania działania i użycia produktów nawet bardzo zaawansowanej technologii.

Reklama telewizyjna oczywiście nie jest pozbawiona wad. Spoty reklamowe w TV są bardzo krótkie i ulotne. Ich długość, a także zawartość ograniczona jest przez prawo, które niejednokrotnie jest łamane. Dowodem na to jest reklama podprogowa czyli taka, która oddziałuje na nas poza naszą wiedzą· Minusem reklamy w TV jest także przesyt spotami społeczeństwa, które traktowanie je jako przerwę w toku trwania programu czy filmu. Ludzie często korzystają z owego przerywnika i wychodzą na przykład zrobić herbatę.

Reklama Telewizyjna
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)