You are here:  / Reklama displayowa / Pokazanie się reklamy

Pokazanie się reklamy

post by related

related post

Ile można użyć słów kluczowych, które będą powodować pokazanie się reklamy?

W większości przypadków nie ma właściwie technicznego ograniczenia ilości słów kluczowych.  Reklama – link sponsorowany będzie więc wyświetlany w wyszukiwarce na taką ilość fraz jaka zostanie dodana podczas przygotowywania kampanii.

Ograniczeniem może być jedynie budżet reklamowy (przy dużej ilości fraz i małym budżecie kampania może być nieskuteczna).

Zobacz także

  • Co to są linki sponsorowane?
  • Dlaczego moja kampania AdWords działa coraz gorzej?
  • Geotargetowanie reklam – kiedy i po co?
  • Jakie są zalety linków sponsorowanych?
  • Ile można użyć słów kluczowych, które będą powodować pokazanie się reklamy?
  • Kiedy moja reklama znajdzie się na najwyższych pozycjach?
  • Ile kosztuje kampania Adwords?
  • Dlaczego gdy wpisuję frazę w Google nie pokazuje się moja firma?
  • Ile kosztuje jedno kliknięcie w reklamę?

Wróć do FAQ SEM czyli odpowiedzi na często zadawane pytania związane z marketingiem w wyszukiwarkach (SEM z j. ang. Search Engine Marketing).

Zapraszam do zadawania pytań przez ten formularz.

Pokazanie się reklamy
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)