You are here:  / Reklama elastyczna / Nietypowa reklama Svarowskiego

Nietypowa reklama Svarowskiego

post by related

related post

Firma Swarovski zauważyła, że klientki są w stanie kupić niemal każdy produkt pokryty słynnymi kryształami. Pojawiły się pilniczki do paznokci ozdobione kryształkami Swarovskiego. Nie są to byle jakie pilniki, bo te są wykonane ze srebra, złota lub platyny. Mimo wykonania z tak drogich metali, mają funkcje użytkowe. Po rozłożeniu okazuje się, że posiadają powierzchnię do zwykłego piłowania oraz do wygładzania płytki paznokcia. Kryształki osadzone są wzdłuż boków pilniczków. Na razie tego unikalnego i drogiego drobiazgu nie można zakupić, ponieważ zostały wykonane na konkurs. Nie wiadomo, czy trafią do sprzedaży.
Ciekawym pomysłem są słuchawki Philips z kryształami Svarowskiego. Kryształ jest osadzony w stali szlachetnej, jako zewnętrzna obudowa głośnika Silver Shade. Lśniący przewód o luksusowym wyglądzie podobno zapewnia doskonały dźwięk, pozłacana wtyczka zapewnia dobre połączenie z odtwarzaczem. Izolację szumów ma zaś zapewniać dobre dopasowanie do wnętrza ucha. To wszystko zostało stworzone po to, aby dać możliwość posiadaczowi delektowania się dźwiękiem wysokiej jakości. Jak zapewnia producent, słuchawki są wygodne w użyciu i noszeniu. Dzięki mechanizmowi szybkiego zdejmowania, można je łatwo ściągnąć z szyi.

W sprzedaży są  pendrive’y z kryształami Swarovskiego, stanowiące eleganckie, ekskluzywne naszyjniki dla kobiet.  Być może nie zachwycają pojemnością, bo są to pamięci przenośne o pojemności 1GB, ale za to unikalny kształt i wykonanie wynagradza wszystko. Na razie są tylko 2 wzory: serca i kłódki. W polskich sklepach internetowych można znaleźć eleganckie srebrne naszyjniki o pojemności znacznie wyższej niż pendrive Philipsa zdobiony kryształami Swarovskiego, w cenie już od 110 złotych. Naszyjniki wykonane z innych metali są na allegro dostępne w cenach o połowę niższych z pojemnością 4 a czasem nawet 8 GB.

Nietypowa reklama Svarowskiego
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)