You are here:  / Reklama kontekstowa / Marketing internetowy i jego historia

Marketing internetowy i jego historia

post by related

related post

Marketing internetowy to dość nowe pojęcie, istnieje ono bowiem dopiero od 1990 roku. na początku kiedy powstał Internet, w sieci było bardzo mało stron internetowych, a ich tworzenie nie wymagało skomplikowanych języków ani grafiki komputerowej, polegało bowiem jedynie na przekazie informacji w sposób jasny i zrozumiały, bez stosowania chwytów reklamowych. Wraz z rozwojem Internetu, rosła również liczba stron internetowych, dlatego zaszła potrzeba powstania narzędzia zwanego marketing internetowy. Jeżeli zatem marketing internetowy, to również pozycjonowanie, katalogi stron www oraz ogólnie pojęta reklama.

Wszystkie te czynniki są bowiem składnikami marketingu, który bez nich nie funkcjonował by poprawnie. Na przykład katalogi stron www to specjalne serwisy na których za pomocą krótkich artykułów zamieszcza się linki do naszej strony internetowej, aby z czasem stała się ona bardziej popularna, a mianowicie znalazła się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce internetowej.

Takie zabiegi reklamowe potocznie nazywane są w sieci pozycjonowaniem, a każdy dobry pozycjoner posiada sprawdzona i wypracowaną przez lata listę katalogów stron www. Poprzez tą listę może lepiej i skuteczniej pozycjonować dany serwis, czyli dodawać teksty z linkami do poszczególnych katalogów stron www oraz darmowych stron z artykułami reklamowymi zawierającymi linki w treści. Dobrymi przykładami takich stron są np. serwisy OzonMedia czy TechSite.

Marketing internetowy i jego historia
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)