You are here:  / Reklama zewnętrzna / Internetowy program lojalnościowy

Internetowy program lojalnościowy

post by related

related post

Każda instytucja, jeśli zależy jej na kliencie, walczy o niego dając mu różnego rodzaju korzyści, bonusy, czy gratyfikacje. Jest to podstawowa polityka starania się o klienta sprawdzająca się doskonale jako program lojalnościowy.
Program lojalnościowy może przybierać różną formę. Najczęściej jednak opiera się on na prostych regułach, do których należy dawanie klientom dodatkowych form gratyfikacji, w zamian za to, że są oni lojalni względem danej marki. Stąd tez nazwa program lojalnościowy.
Forma ta jest dogodna dla obu stron, bowiem firma mając swoich stałych odbiorców, chce ich przy sobie pozostawić, a więc udziela im różnych bonifikat, rozdaje prezenty, punkty wymienialne na produkty bądź usługi, a konsumenci dzięki temu zostają przywiązani do danego przedsiębiorstwa jeszcze mocniej.
Zatem program lojalnościowy umożliwia system zbliżający klienta i firmę, tak by obie strony były zadowolone ze swej współpracy.
Programy lojalnościowe przybierają na chwilę obecną coraz ciekawsze formy, co również świadczy o dużych staraniach podejmujących przez firmy. Nie od dziś przecież wiadomo, że łatwiej jest zadbać, by pozostał z nami klient już raz zdobyty, a niżeli zdobywać kogoś, kto nie ma przekonania do danej marki.

Internetowy program lojalnościowy
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)