You are here:  / Marketing transakcyjny / Co to jest aktualizacja Panda?

Co to jest aktualizacja Panda?

post by related

related post

Aktualizacja Panda to aktualizacja silnika wyszukiwarki Google wprowadzona w okolicach czerwca 2011 roku. Mechanizm oceny stron został w znacznym stopniu zmodyfikowany.

Głównym założeniem aktualizacji Panda jest oczywiście dostarczenie wyszukującym coraz lepszych i trafnych wyników.

Aktualizacja Panda zmienia w dość znaczny sposób podejście do pozycjonowania i SEO. Dochodzi nowy czynnik oceny stron.

Łatwo można powiązać aktualizacje Panda z rozpoczęciem przekształcania Google w wyszukiwarkę społecznościowa bazująca na opiniach użytkowników. Wprowadzenie przycisków „+1″ do reklam AdWords oraz do wyników wyszukiwania organicznego oznacza, że na pozycję strony ww rankingu będzie mieć wpływ też „głos ludu”.

Wprowadzenie Google+ czyli dalsze przekształcenie Google w serwis społecznościowy to rewolucja i nowe podejście.

Po prawej stronie obraz tego, jak na ruch na serwisach wpłynęła aktualizacja Panda. Ilość odwiedzin w wielu przypadkach drastycznie spadła.

Więcej informacji wkrótce.

Zobacz także

  • Co należy zrobić przed pozycjonowaniem?
  • Co to jest aktualizacja Panda?
  • Co to jest FSB?
  • Co to jest SEO off-site?
  • Co to jest SEO on-site?
  • Co to jest White Hat SEO?
  • Domeny dodatkowe a SEO
  • Domeny zakupione a SEO
  • Jak napisać poprawny tekst na stronę internetową?
  • Jak napisać skuteczny tekst na stronę internetową?

Wróć do FAQ SEO czyli odpowiedzi na często zadawane pytania związane z optymalizacją pod kątem wyszukiwarek (SEO z j. ang. Search Engine Optimization).

Co to jest aktualizacja Panda?
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)